nedeľa 29. januára 2017

My Obag



Hi guys! To my not so small collection of handbag has been added new one. I was thinking about buying Obag long time but I didn´t know what color to choose. But finally the choice came of classic black one. And since this handbag is unique in that I can stack them how I liked it, I chose the handle in white rope.  A handbag that I did not look drab complement her even white keyring that looks great on that. I quickly fall in love with my Obag  because I can combined it with almost any outfit.

How do you like my Obag? And do you already have yours?

Čaute všetci! Do mojej nemalej zbierky pribudol tento skvost. Už dlho som rozmýšľala nad kúpou Obag kabelky ale nevedela som sa rozhodnúť akú farbu zvoliť. No nakoniec výber prišiel na klasickú čiernú farbu. A keďže táto kabelka je výnimočná tým, že si ju vieme vyskladať ako sa nám páči, zvolila som bielé lanové rúčky. A aby kabelka nevyzerala fádne doplnila som ju ešte bielym pufom, ktorý na nej vyzerá skvele. Rýchlo som si môj Obag obľúbila aj pretože ju viem kombinovať skoro s každým outfitom. 

Čo hovoríte na môj Obag? A máš už aj ty svoj?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára