utorok, 7. júna 2016

Summer Plan





Leto je už na dosah! Som rada že vás tu  po dlhšej pauze môžem privítať. Skúšky sú uspešne za mnou a tak môžem povedať že som oficiálne druháčka (Jupííí) . Mám z toho nesmiernu radosť a samozrejme tým sa mi začali prázdniny. Ak by ste chceli vedieť čo budem robiť celé leto tak tu je môj malý plán:

1.  Dovolenka - toto leto sa chystám nie na jednu ale rovno na dve a to do Bulharska a Grécka a ešte ma čaká jeden menší trip ten ešte nie je istý, určite vám včas poviem.

2. Kolekcia - ušiť moju vlastnú kolekciu bolo vždy mojim snov tak verim, že toto leto sa mi to podarí.

3. Behanie - tento bod je pre mňa jeden z najdôležitejších ktorý musim dodržať, keďže som sa prihlásila na polmaratón.

4. Knihy - mám pripravený menší zoznam kníh ktoré chcem cez leto prečítať a to:
         -  Coco Chanel od Lisy Chanel
         -  Švády - Jo Nesbo
         -  Zahír - Paolo Coelho

Nie sú to úplne typické knihy na leto ale už veľmi dlho hľadám čas nech si ich prečítam a kedy inokedy ak nie teraz.

5. Nemčina - je to zatiaľ môj posledný bod ale verím že ešte pribudnú nejake počas leta. Študujem tento zaujímavý ale náročny jazyk a preto by som sa v ňom rada zdokonaliť. Myslím že, leto je správny čas začať sa učiť nové jazyky alebo zdokonaľovať sa v nich aj kvôli času ktorého máme dosť a treba ho nejako využiť.

A čo vy aké su vaše plány na leto? A chystáte sa niekde na dovolenku?



Summer is coming!! Hi friend, I am glad to see you after a long break. The exams are successful done for me so I can say that I am officially in second grade. I am so happy of that and of course then I have holiday. If you would like to know what I'm going to do all summer so here's my little plan:

1. Holidays - this summer I am going to not one but straight for two holidays and to Bulgaria and Greece and still awaits me one less trip that is not sure yet,  I will tell you more in time.

2. Collection - sew my own collection has always been my dream so I believe that this summer I succeed.

3. Jogging - this point is for me one of the most important that I join to run a  half-marathon. 

4. Books - I've got a small list of books I want to read over the summer, namely:
         - Coco Chanel by Lisa Chanel
         - Cockroaches - Jo Nesbo
         - Zahir - Paolo Coelho

They are not entirely typical books for the summer but I am looking for read them a very long time because I was really busy so now I will have so much time for it.

5. German - it's my last point yet but I believe that some more will be added during the summer. I study this interesting and challenging language and therefore would like to improve it. I think, summer is the right time to learn new languages ​​or to improve them so don´t be too lazy for start something new. 

What are your plans for the summer? And do you go somewhere on vacation?



Picture source: Weheartit

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára