pondelok 4. apríla 2016

Backpack







Včera bolo tak nádherné počasie. že by bola škoda nevyužiť to a tak sme sa vybrali na prechádzku popri rieke. Zvolila som tento pohodlný outfit  s batohom s mojej kolekcie ( postupne vám ju celú ukážem). ktorý sa perfektne hodí na takéto dni a je veľmi ľahký. K nemu som zvolila zlaté tenisky. riflovú košeľu a koženku keďže celkom dosť fúkalo ( ako môžte vidieť vietor vo vlasoch :)).  Veľmi som si obľúbila srdiečkovú brošňu od mojej sestry ktorú čoskoro nájdete tu a aj mnohé iné. 

Čo hovoríte na  tento outfit? A máte radi takéto batôžteky?


Yesterday was such a beautiful weather. that would be a shame not to use it, so we went for a walk along the river. I chose this outfit with a comfortable backpack from my collection (Iwill show you more next time). which is perfect for these days and is very light. To themI chose the golden sneakers. denim shirt and jacket because it was  quite  windy (as you can see the wind in my hair :)). I really like the heart-shaped brooch from my sister which you will find it here soon and also many others.

Do you like this outfit? And do you wear backpack too?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára