nedeľa, 28. februára 2016

SPRING Wishlist

 

1:here, 2:here, 3:here, 4:here, 5:here


1:here, 2:here, 3:here, 4:here, 5:here, 6:here

Po dvoch týždňoch sa mi podarilo naštartovať môj počítač, keďže bol úplne pokazený. Opäť sa teda môžte tešit na nové článka a mám ich pripravených neúrekom. A keďže je jar už za dverami tak vám chcem ukázať môj zoznam vecičiek, ktoré by som chcela. Vyberala som z mojích obľúbených obchodov tak verím že sa vám budú páčiť. Možno ste si ešte nevšimli ale zbožnujem nosiť šaty a sukne takže už sa neviem dočkať kedy sa nám oteplí a vytiahnem nové kúsky.

Ako sa vám páčia moje kúsky? A už máte niečo nakúpené na jar?

After two weeks I was able to start up my computer, since it was completely broken. Once again, therefore you can look forward to new articles and have many ideas for them. So spring is just around the corner and I want to show you my list of thingies that I like. I was chosen from my favorite stores so I hope that you enjoy them. Maybe you have not noticed but I love wear dresses and skirts so I can not wait when it gets warmer and pulled us new pieces.

How do you like my pieces? And do you bought some piece for spring already?

1 komentár:

  1. Beautiful selection! I really love the white jumpsuit!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.com

    OdpovedaťOdstrániť