nedeľa 14. februára 2016

DIY Inspirational board + Why is so important to have it ?




Why I decided to do this inspiration board? The answer is very simple, mainly because it is very easy to make and it has great significance for me, but let me tell you later.
First few things you need to read if you can do it:
  • Cork board (you can also use cardboard, which manages the frame and glue to the back strap, or can just lay it on the table)
  • Pictures (I have to cut them out of old magazines, but also you can squeeze out of your Instagram)
  • Double-sided tape (it looks better and it keeps well, but if you want you pins too)



If you have everything so I just stick the pictures on the board and you're done. I have even added to my agenda. Because when I look at the agenda and see that I have to do something, I make it easier. It may sound strange but the pictures made me really motivated, always reminds me of what I would like to try or experience. So even though I have the worst day and I do not want anything that reminds me that if the  things that I have planned don ´t do so I will never achieve what I want, or at least to me it will take much longer.

Have you also inspirationl board? And what motivates you most?


P.S. If you also have your inspirational board too post it on twitter and add #mishellesDIY. 



Prečo som sa rozhodla spraviť si túto inšpiračnú tabuľu? Odpoveď je veľmi jednoduchá, najmä pretože je veľmi ľahké si ju vyrobiť a má pre mňa veľký význam ale to vám poviem neskôr.
Naprv pár vecí ktoré potrebujete aby ste si ju mohli spraviť:

  • Korková tabuľa (môžte tiež použiť kartón, ktorému spravíte rám a na zadnú stranu nalepíte šnúrku, alebo si ju len položíte na stôl)
  • Obrázky ( ja som si ich vystrihla zo starých časopisov, ale tiež si môžte vytlačit z Instagramu)
  • Obojstranná lepiaca páska ( výzerá to lepšie a dobre to drži, ale ak máte špendlíky použite ich)

Ak máte všetko tak už len nalepte obrázky na tabulu a je to hotové. Ja som si na svoju ešte pridala kalendár. Pretože keď sa pozriem na kalendár a vidím, že musím niečo spraviť, robí sa mi to jednoduchšie. Môžno to znie čudne ale tie obrázky ma naozaj motivujú, vždy mi pripomenú čo by som chcela zažiť alebo skúsiť. Takže aj keď mám najhorší deň alebo sa mi vôbec nič nechce tak mi pripomenú že, ak nespravím veci ktoré som si naplánovala tak nikdy nedosiahnem čo chcem alebo aspoň mi to bude oveľa dlhšie trvať. 

Máte aj vy svoju inšpiračnú tabuľu? A čo vás najviac motivuje? 


P.S. Ak máte aj vy svoju tabuľu postnite mi ju na twitter a pridajte #mishellesDIY.


2 komentáre:

  1. When I'll be home again I want to make one, it's so inspirational!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Such a great idea!! I need to make one of these.
    Love your blog :)

    Parisa x
    www.parisahashempour.com

    OdpovedaťOdstrániť