streda, 27. januára 2016

What ´s in my purse ?






Dnes som sa rozhodla ukázať vám vecičky v mojej kabelke, ktoré nesmú chýbať tieto dni. Keďže v poslednom čase som prepadla DIY (už chystám post aj o tom :)) tak sa bez môjho diára nezaobídem, keď ho nemám stále na niečo zabudnem. A tento z časopisu EVA mi totálne učaroval, má užasne farby a celkovo je taký veselý.  Samozrejme bez peňaženky z Camaieu od môjho drahého nejdem ani na krok.

Ešte je pár vecí bez ktorých sa v tieto studené dni nezaobídem. Je to krém na ruku s čokoládovou vôňou a balzam na pery z Oriflamu. Zrkadielko ktoré mi mamka doniesla z Ríma a kľúče na ktorých visia prívesky z celého sveta.

Tak toto sú moje veci bez ktorých nejdem ani na krok. Aké sú tie vaše ? A napíšte mi čo by ste chceli vidieť v ďalšom poste.



Today I decided to show you things in my purse that can´t be missing these days. Since the last time I fell  in love with DIY (already preparing a post about it :)) So I can not do without my diary when I  always forgot something. And this from magazine EVA totally fascinated me, has amazing colors and is so generally funny. Of course without the wallet of Camaieu from my dear I am not going to move.

There's still a few things I can´t forget. It's a hand cream with chocolate flavor and a lip balm from Oriflamu. Mirror that my mother brought it from Rome and keys to pendants that hang from all over the world.

So these are my things without I am not going to move. What are yours? Leave me comment what you'd like to see in the next post.


If you like this post don ´t forget to share or give hear by weheartit

2 komentáre:

  1. Your agenda looks so cute! :)

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Your agenda looks so cute! :)

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.com

    OdpovedaťOdstrániť