štvrtok 7. januára 2016

What I got for CHRISTMAS




Aj keď je to už asi 2 týždne od Vianoc no až teraz sa mi podarilo najsť si chvíľu na tento článok. Keďže už ďalši týždeň ma čakajú skúšky tak sedím veľa nad knihami. No nič vrátme sa opäť k darčekom. Takže tento rok ma Ježiško prekvapil najmä kamerou po ktorej som dlho túžila a už teraz mám milion nápadov na videá (len neviem ako výjdu, no nechajme sa prekvapiť). Ďalej som dostala úžasny handmade svietnik, šálik tiež ručne robený od mamky. A môj drahý mi urobil radosť užasnou knižkou a týmto veľkým červeným károvaným šálom, ktorý môžem nosiť aj ako pončo. Ešte sme si s drahým kúpili novú telku pod stromček, kedže sme mali ešte telku od babky. A skoro som zabudla ocko mi zohnal tento skvelý nôž ( u nás ho už nikde nemali) a na ktorom som sa už stihla aj porezať ale to by som inak nebola ja. :)
No teraz už len musím zrobiť skúšky a potom sa môže ísť na malý výlet do Krakova a ktovie kde všade ma to ešte zatiahne.

Čo ste dostali vy na Vianoce? A ako sa vám páčia moje darčeky?


Even though it's been about two weeks since Christmas but until now I managed to find a moment to write this article. Next week I have a lot of exams so I try to learn. But back again to the present. So this year Santa has caught the particular camera after which I wanted for a long time now I have a million ideas for videos (just do not know as it comes, but let us surprise). Next, I got amazing handmade candlestick, scarf also hand made by mom. And my dear make me suprised with this great book and a big red checkered scarf that I wear as a poncho. Yet we bought new TV for Christmas, because we had a really old one. And I almost forgot dad got me this great knife that I use everyday in the kitchen (in our stores don ´t have it) and on which I have also  cut but I would otherwise not me. :)
Well now I just have to do exams and then can go on a little trip to Krakow and who knows where it has everywhere else pulls.

What you got for Christmas? And do you like my gifts?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára