streda, 20. januára 2016

LET IT SNOW





Už sneží aj u nás a poriadne! Dnes som mala veľmi náročný deň, kedže všetky moje plány na pár týždňov stroskotali ako aj výlet do Krakova, na ktorí som sa veľmi tešila a nateraz sme ho preložili. Čo sa odrazilo na mojej depresívnej nálade ale aspoň som sa pokúsila opäť si zacvičiť ( po menšom probléme s chrbticou). A tak som sa vybrala vonku so sestrou do tej krásnej zimy a samozrejme nechýbal ani môj šálik, ktorý oživí každý outfit. Zamrzli sme na cencúle ale kvôli fotkám to stálo zato ( určite očeknite  jej blog). Tak a teraz ma čaká večer pri telke.

Aký ste mali vy deň? A ako sa vám páči môj šál?

Already it ´s snowing here and properly! Today I had a very difficult day, as all my plans failed for a couple of weeks and a trip to Krakow, to which I was very happy at the moment and we move it. Which was reflected in my depressed mood but at least I tried again, I exercise (after a minor problem with my back). So I picked out with my sister in the beautiful winter and of course I take my scarf , which gives brighten to every outfit. We froze icicles but because of the pictures it was worth it (certainly check her blog). So now awaits me tonight behind  TV and relaxing.

How was your day? And  do you like my scarf?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára