nedeľa 24. januára 2016

High Tatras










Včera sme sa vybrali na túru do Vysokých Tatier na vodopád Skok. Bolo to naozaj očarujúce vidieť Tatry v zime, občas som mala pocit ako keby som bola v rozprávke, všade krásna zimná krajinka akú som už dlho nevidela. No potom som dostala facku kedže vonku bolo ako -15 stupňou a slniečko mi svietilo priamo do tváre. Ale stálo zato tam vyliezť a pokochať sa nádherným výhladom a aj skupinkou ľadolezcov, ktorý sa akurát snažili liezť priamo cez vodopád.

Neskôr sme sa vybrali ešte na Hrebienok, kde bol Tatránsky dom postavený celý z ľadu. Bolo to naozaj veľkolepé( odporúčam vidieť). Ale po celom dni som bola tak vyčerpaná, že som si hneď doma ľahla do postele.

Ako sa vám to páči? A čo ste robili cez víkend?


Yesterday we went on a hike to the High Tatras at the waterfall Skok. It was really charming to see the Tatra Mountains in winter, sometimes I felt like I was in a fairy tale, everywhere beautiful winter landscape I haven ´t seen for a long time. But then I got slapped whereas outside it was -15 degrees and the sun was shining right in my face. But it was worth it to go up there and enjoy the spectacular views and the group of people who just tried to climb straight through the waterfall.

Later, we went further to Hrebienok, where  was Tatranska house built entirely of ice. It was really spectacular (I would recommened it). But after a day, I was so exhausted that I immediately lay down in bed at home.

How do you like it? And what did you do over the weekend?

1 komentár:

  1. So beautiful! Love your pictures!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.com

    OdpovedaťOdstrániť