sobota 2. januára 2016

HAPPY NEW YEAR

Najprv by som chcela všetkým zaželať štastný nový rok nech sa vám darí viac ako v tom minulom a splníte si všetky sny ktoré máte a nezáleži na ich veľkosti veď viete ako sa hovorí "pomaly dalej zájdeš" vo väčšine prípadov je to pravda. A ešte nech nezabudnem veľa krásnych nákupnych úlovkov. :)

2016, happy, and new year image

Aj keď tomu môžno neuveríte včera bol presne rok čo som založila tento blog. A aj keď som sa mu posledné mesiace nevenovala, som si presne na jeho narodeniny spomenula prečo som ho založila a to ma opäť motivovalo. Takže sa bude vidieť častejšie pri nových článkoch.

A teraz také malé zrhnutie toho čo ma potešilo v minulom roku:

- ak si ešte pamätáte môj blog som založila ešte keď som bývala v Prahe ale už o pár mesiacov som sa odsťahovala do mojích milovaných Košic kde som až do teraz ( článok tu)

- dala som si prvé tetovanie ( určite nie posledné)

-  spravila si výlet do Milána (Part I.Part II.)

- napísala sériu článkov Saturday Beuty

- dostala som užasne Mellisa shoes

- dovolenku som si užila v Chorvátsku ( pre mňa raj na zemi :) )

- začala som študovať angličtinu a nemčinu

-  cvičenie v legínach od Stelly McCartney ma naozaj motivuje (a už teraz sa chystám na nejaky beh)

To bolo pár dôležitých  momentov z môjho roka 2015. Ak ste sa dostali až sem som rada a ktorý článok sa vám najviac páčil za celý rok? Zažili ste aj vy niečo zaujmavé?


P. S. Práve idem nafotiť moje darčeky, ktoré som dostala na Vianoce. Čoskoro sa vidíme pri ďalšom článoku




First, I would like to wish all a happy New Year let you manage more than in the past and fulfill all the dreams that you have, no matter their size, you know how they say "slowly gonna go further" in most cases this is true. And even let them forget a lot beautiful shopping catch. :)

Although it is entirely possible not believe yesterday was exactly first year that I founded my blog. And even if I did not write posts last few months, I'm right on his birthday remembered why I founded it and it got me motivated again. So it will be seen more frequently with new posts.

And now I want to show you thing that makes me happier in last year:

- If you still remember my blog I established when I still lived in Prague but in a few months I moved into my beloved Kosice where I was until now. (post here)

- I took my first tattoo (certainly not the last)

- Did a day trip to Milan (Part I.Part II.)

- Wrote a series of articles Saturday Beuty

- I got astonished Mellisa shoes 

- I enjoyed a holiday in Croatia (for me heaven on earth :))

- I began to study English and German

- Exercise in leggings by Stella McCartney really motivates me (and I go for a run)

It has been a few important moments of my year 2015. If you've come this far and I am happy that article you like best for the whole year? Have you also experienced something interesting?


PS I'm taking  pictures of my gifts that I received for Christmas. Soon we will see in the next post. Bye.

Source: wehearit

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára