pondelok, 2. novembra 2015

WALK





Vest. shoes,bag- Primark, Jeans - Behrska, Jacket - Reserved


Cez víkend som sa snažila zrelaxovať po ťažkom minulom týždni. Vybrali sme sa na nekonečnú prechádzku, piekla som, preležala celý deň pred telkou. Milujem takéto dni, keď môžem aspoň na chvíľu vypnúť.A keďže bolo celkom chladno vzala som si mojú obľúbenú jesennú kombináciu, koženku a na nej veľmi teplú vestičku. No teraz už ma čaká množstvo učenia a príprava na zápočty (držte mi palce nech ich spravím),

Čo hovoríte na takúto kombináciu? A aký ste mali víkend?


On the weekend, I tried to relax after hard last week. We went to the endless walk, baking tasty cake,  whole day stay front of TV. I love those days when I least for a while relax.A as it was quite cold I took my favorite autumn combination of leatherette  and it is very warm vest. Well now awaits me the amount of learning and preparation for credits (wish me luck to let them).

What do you say to this combination? And what about your weekend?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára