pondelok 9. novembra 2015

SPORT MOOD

Leggins - here, Sport Bra - Lonsdale, Sneakers - Asics

Opäť som sa vrhla na cvičenie a preto by som vám rada ukázala môj najobľúbenejší outfit do fitka. Nedávno mi prišli legíny od Adidas by Stella McCartney a hneď som si ich zamilovala. Sú úžasne pohodlné a cítim sa v nich uplne skvelo a to ma ešte viac motivuje na sebe viac pracovať. Ďalším kúskom je športová podprsenka od Lonsdale. A samozrejme bez botasiek by som sa neobišla a tie moje sú Asics, ktoré sú perfektné či už na cvičenie alebo na behanie. Bez nich si to neviem predstaviť. Tak a teraz si môžem isť zacvičiť, dnes ma čakajú nohy.

Ako sa vám páči tento outfit? A čo vy, v čom najradšej cvičíte?

Once again I fell on training and therefore I would advice proved my favorite outfit to the gym. Recently I order leggings from Adidas by Stella McCartney and I immediately fell in love with them. They are amazingly comfortable and I feel perfectly fine in them and it motivates me even more to  work harder on myself. Another piece of the is sports bra from Lonsdale. And of course without sneakers I would not avoided, and mine are by Asics, which are perfect either for exercise or jogging. Without them I can not imagine it. So now I can go work out, today I have leg day it will be hurt.

How do you like this outfit? What about you, what is your outfit to gym?

1 komentár:

  1. Love the sports outfit! Great picks :)

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.com

    OdpovedaťOdstrániť