pondelok 26. októbra 2015

INSPIRATION




Tak po dlhom čase som opäť späť. Stalo sa toho naozaj veľa ale najviac ma pohltila škola a teraz keď, už som si všetko usporiadala a načerpala novú inšpiráciu tak sa chcem tomu venovať naplno a verím, že ma v tom aj podporíte.

 Rada by som vám ešte povedala pár pre mňa dôležitých veci čo sa mi stali. Tá prvá a pre mňa asi najväčšia bola zabehnúť si 10 km Night run, ktorý som ani neverila, že dobehnem. No už teraz sa pripravujem na ďalší rok.

Ďalšia z tých veci je navrhovanie a šitie veci a rada by som z nich spravila nejakú menšiu kolekciu ale teraz už predbieham.

Čoskoro sa teda môžte tešiť na ďalší z mojich outfit postov.


A ako ste sa mali vy?  A tešíte sa na nový post?


So after a long time I was back again. It happened a lot but it really absorbed me most school now though, I already have everything organized and drew new inspiration so I want to pay the full, and I believe that I am in it and supports it.

  I would love you even said to me a couple of important things that happened to me. The first one and probably the biggest for me was to run a 10 km run Night that I even believed that a stop. But I am already preparing for the next year.

Another one of those things is designing and sewing things and I would like them done some small collection but now ahead of myself.

Soon, therefore, you can look forward to more of my outfit posts.

And what about you? And looking forward to the new post?



Imagine source: Pinterest

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára