sobota 1. augusta 2015

TRIP - Vienna, Bratislava







Ako som vám nedávno spomínala tak som sa vybrala do Viedne a Bratislavy na pár dni. Bola som už mnohokrát v tomto meste no stále tu nájdem niečo nové. Tentokrát som sa vybrala popri Dunaji a smerom ku Dómu sv. Štefana, ktorý sa mi po prvýkrát podarilo vidieť aj z vnútra a poviem vám bolo sa načo dívať, úplne ma uchvátil ako aj celá Viedeň. A tak dúfam, že sa sem čoskoro vrátim. Keďže som sa sem vybrala hlavne kvôli nákupom tak som nemohla obísť LUSH ani Primark ale na to čo som si tam kúpila sa môžte tešiť v ďalšom článku a môžte mi veriť, že toho bolo naozaj dosť. Keď ste videli môj instagram tak viete o čom hovorím.

As I've mentioned recently so I chose to visit Vienna and Bratislava for a few days. I have been many times in this city but still I find something new here. This time I chose take a walk along the Danube and towards St. Stephans Cathedral, which was my first time to see it from the inside and I'll tell you  that completely captivated me and like the whole of Vienna. So I hope to return here soon. Since I have chosen here mainly to shop so I could not go to  LUSH and Primark but for what I bought there you can look forward to in the next post and you can believe me that was really plenty of that. When you saw my instagram so you know what I mean.





Ďalší deň sme strávili v našom hlavnom meste Bratislave. A keďže bolo krásne počasie išli sme sa prejsť ku Dunaju. Potom sme sa vydali do Ikei, na ktorú som sa veľmi tešila a kde som nakúpila plno veci na skrášlenie môjho bytíku a keďže na ňom stále pracujem aj tak vám ho chcem čo najskôr ukázať.  To by bolo asi všetko z môjho výletíku ale už presne o dva týždne idem na dovolenku tak konečne uvidíte aj nejaké ootd v plavkách.

A čo vy boli ste už na dovolenke alebo sa ešte len chystáte ako ja?


The next day we spent in our capital city Bratislava. And since it was beautiful weather we went for a walk to the Danube river. Then we went to Ikea, which I was very happy and where I bought a lot of things to beautify my flat and since I'm still working on it I want  show it as soon as possible. That would be about all of my trip but in just two weeks I'm going on vacation and finally you will see also some OOTD in swimsuit.

What you you were already on vacation or are just going to like me?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára