štvrtok 6. augusta 2015

PRIMARK HAUL




Tak konečne som sa dokopala a nafotila sľúbený post vecičiek z Primarku. Keď som bývala v Anglicku (ani neviem či som vám to už spomínala ale bolo to minulý rok) tak som chodila do Primarku skoro každý týždeň. A teraz som sa tam vybrala znova a nič sa nezmenilo a tak vám ukážem aspoň takýto menší nákup.

 Hneď ako prvé ma zaujala táto bielo - béžová kabelka ktorá stále 14 €. Ďalej som sa už trocha chcela pripraviť na jeseň a tak som si vzala biele džinsy a džinsovú košeľu. A samozrejme nesmú chýbať pár veci na dovolenku a to crop top a námornícke bikiny. A keďže v poslednom čase veľmi letím na svetlých farbách tak wayfayer okuliare v bielej musia byť moje. A v neposlednom rade ešte kefa na vlasy ktorá sa vždy hodí a gumičky ktoré stále strácam (myslím, že ako každá žienka).

Ešte mám pre vás jedno prekvapenie, čo som si kúpila ale to vám ukážem až na dovolenke.
Čo myslíte koľko som za toto všetko zaplatila? Tak dokopy to bolo necelých 38€ takže určite sa ešte vrátim. Mám rada takéto nákupy ktoré ma nezruinujú.

Ako sa vám páči čo som si kúpila? A chodíte aj vy do Primarku?



So finally I had time for photoshooting post that I promised you about things from Primark. When I lived in England (I do not know if I've already mentioned it but it was last year) so I went to Primark almost every week. And now I have chosen go there again and nothing has changed and so at least I will show you such a small primark haul.

 As soon as the first I impressed me this white - beige handbag which is still € 14. Then I was sort of want to prepare for the fall and so I took the white jeans and a denim shirt. Of course may not be missing a few things on vacation as crop top and striped bikini . And since very recently wearing light colors so wayfayer glasses in white must be mine. And last but not least, even hair brush which is always useful and bands that still losing (I think like any girl).

I still have one more surprise for you, which I bought but it will show up on vacation.
What do you think how much I paid for all this? So together it was just under € 38 so definitely I shall return later. I like such a good price have it so don´t  ruin me.

How do you like what I bought? And do you shopping in Primark?

1 komentár:

  1. That bag is so cute, love it!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť