streda, 12. augusta 2015

Boho dress




dress - similar here, shoes - New Look, bag - Primark

Dobré ránko všetkým! So sestrou sme si zrobili menší výlet po okolí a aké by to bolo keby sme nezrobili aspoň pár fotiek. Vybrali sme sa ku kaštieľu a keďže ešte stále máme veľké horúčavy vzala som si tieto jednoduché šaty, ktoré mám z Ebay ale cítim sa v nich úplne skvele. Už len dva dni ma čakajú v robote a potom hurááá na dovolenku. Začínam sa pomaly baliť a mám pocit že beriem celú skriňu a tak som zvedavá ako zapnem kufor. Určite sledujte môj instagram kde budem pridávať fotky z dovolenky.

Good morning guys ! My sister and I go for a little trip around the area and what it would be if we don ´t take few photos. We took the manor house and since we still have great weather I took these simple dress that I have from Ebay but I feel perfectly fine in this. Just the two days waiting for me at work and then finally go for holiday. Slowly starts to pack and I feel that I'm taking the whole things, so I wonder how I turn on luggage . Follow my instagram definitely where I'll add pictures from my vacation.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára