štvrtok 27. augusta 2015

Back home






Tak som späť z dovolenky ale hneď by som sa tam vrátila. A ak neviete kde som to bola je to moje milované Chorvátsko. Tento rok sme sa ale rozhodli, že vyskúšame ísť vlakom a môžem povedať že to bola zaujímavá cesta ale strašne dlhá. No najviac sa mi páčilo, že sme stretli mnohých úžasných ľudí hádam zo všetkých krajín Európy. Určite to bola skvelá skúsenosť vrele odporúčam. 
Tak a späť k dovolenke. Zjedla som hory zmrzliny, vykúpala som sa do zbláznenia oddýchla si poriadne ale teraz už ma opäť čaká práca. 
Inak sme sa ešte vydali na miestnu pevnosť pozrieť kde viedli neskutočne strmé schody ale zvládla som to aj z mojím strachom z výšok (preto na poslednej fotke sa držím ako kliešť).

P.S. V ďalšom poste ešte uvidíte výletík do Splitu kde toho bolo naozaj veľa.


So I'm back from vacation but now I would go back there. And if you do not know where I've been is my beloved Croatia. This year we decided go by train and I can say that it was an interesting way but terribly long. But I liked the most that we have met many wonderful people (Greetings ladies from Finland and Hungary)  I guess from all European countries. Certainly it was a great experience highly recommended.
So back to vacation. I ate a mountain of ice cream, swimming and tanning a lot, get relaxed but now I have work again.
Otherwise, we still went to see where the local fortress let impossibly steep stairs but I managed it well from my fear of heights (this is why on the last photos I stick like a tick).

P.S. In the next post you will see more of trip  to Split where it was really a lot.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára