pondelok, 6. júla 2015

White look



Dress - SheInside, Shoes - Melissa


Po dlhom čase sa mi podarilo odfotit môj dnešný look a chcem vám ukázať letný outfit ktorých dúfam ze bude uz viac. Mám šatičky, ktoré mi prišli ešte v zime a tak som ich mohla konečne obliecť a k ním som si obula nové Melissi.  Dnes som bola na zápis do školy a stala som sa oficiálne študentkou a je to zvláštny pocit ale zároveň sa veľmi teším. A mam este jednu novinku a to že o par týždňov budem na par dni vo Viedni. Veľmi sa už teším na moje najobľúbenejšie mesto a zároveň som objavila že tam je Primark tak nákupom sa nevyhnem.

A čo hovoríte vy na môj outfit? A boli ste už vo Viedni?



After a long time I want to show you summer outfit which I hope will be more now. I have a dress that I come to me in the winter so I can finally dress them and I wear it with new Melissa. Today I was in school enrollment and I became officially a student is a strange feeling but I am looking forward. And I have one more news and that in a few weeks I will be for a few days in Vienna. I am looking forward to visit my favorite city and at the same time I discovered that there is Primark and purchases are avoided.

And what say you to my outfit? And you were already in Vienna?


M.                       

1 komentár: