nedeľa 5. júla 2015

Tropical



Dress- Mango, Shoes - CCC

Po dvoch rokoch som opäť našla v skrini tieto kvietkované šatičky, ktoré mám z Manga,  a mám pocit že toto leto budu mojou neoddeliteľnou súčasťou. K ním som zvolila jednoduché béžové sandálky na prechádzku v parku . Keďže chcem využiť ešte posledné chvíľky tohto víkendu a tak idem za starými rodičmi a potom ma čaká práca. Dúfam, že vy máte lepší víkend. Len dnes som si všimla, že môj predchádzajúci článok zmizol a tak vám ho zajtra opäť napíšem a vynahradím vám to ešte. 

Ako sa vám páčia takéto výrazne šaty? A ako trávite víkend?



After two years, I again found in the closet these flower dress that I have from Mango, and I feel that this summer I will be an integral part of mine. To them, I chose a simple beige sandals for a walk in the park. Since I want to use even the last moments this weekend, so I'm going  to grandparents and then awaits me work. I hope you have a better weekend. Just today I noticed that my previous article disappeared and so I 'll write it again tomorrow.

How do you like such terms clothes? And how do you spend your weekend?

M.      

1 komentár:

  1. Such a beautiful dress!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť