štvrtok 23. júla 2015

Like a sailor ...



Dress - BikBok, Shoes- CCC


V týchto neskutočných horúčavách mi stačí vziať na seba krátke šatičky a aj tak mám pocit že sa roztopím. A tak sme vyšli na chvíľu sa prejsť k vode a aj keď neuznávam nosenie flipflopov inde ako na pláž alebo ku bazénu dnes som spravila výnimku. Tieto s mašličkou sa mi na toľko zapáčili, že som si ich vzala. Teraz už len musím vyčkať a o pár týždňov  cestujem na dovolenku. Čo myslíte kam to bude? A už čoskoro by som chcela spustiť jeden projekt ale ešte stále ho ladím tak sa máte na čo tešiť.

Ako prežívate letné prázdniny ? A aký je váš názor na žabky?


 In these incredible hot weather good enough for me to take on just a short dress and I feel I am melting. And so we came for the moment to the water and although not acknowledge wear flip-flop other than the beach or to the pool today I made an exception. Those with ribbon I like so much that I took them. Now I just have to wait a few weeks to go on holidays. What do you think where it will be? And soon I would like to start a project but still I tune it so you have to look forward to.

How you spend summer? And what is your opinion of the flip-flops?



1 komentár:

  1. The flip flops are so cute! Love the outfit :)

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť