piatok, 10. júla 2015

FOLK BLUE




Shorts - OVS, Shoes - New Look, Shirt - Basic H&M
Photos by Doms

Ešte z môjho výletíku v Miláne som si priviezla tieto šortky s modrým folklórnym vzorom. Veď mi aj trvalo veky pokiaľ som sa rozhodla či si ich mám kúpiť ale teraz som veľmi happy, že ich mám.
K ním som si obula sandálky z New Looku, ktoré na prvý pohľad vyzerali strááášne vysoké ( pomaly sa učim nosiť vyššie podpätky ale chvíľu to potrvá) ale na moje prekvapenie sú veľmi pohodlné a hlavne sa v nich cítim dobre. Moja malá modrá kabelka nesmela chýbať a sama sa občas čudujem, že sa mi do nej zmestí všetko čo potrebujem.

Čo hovoríte na folky vzory? A ako sa vám páči môj look?


Even from my trip in Milan I brought back these shorts with blue folk pattern. After all, it also took ages until I decided whether I buy them but now I am very happy that I have it. I wear it with sandals from New Look, which at first  look seems so high (slowly I learn to wear higher heels, but it will take a while) but to my surprise it´s very comfortable, especially in them feel good. My little blue bag  and she was not allowed to miss sometimes I wonder that I can fit into it everything you need.

                       What do you say to the folky pattern ? And how do you like my look?



4 komentáre:

  1. beautiful photos dear, I love these shorts:)

    www.kmeetsstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. The shorts look so cute! I'm in love with the pattern :)

    Sarah | sarahanne14.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Love those shorts! The pattern is simple but beautiful, especially against the black top :)

    xo,
    Abby of Life in the Fash Lane

    OdpovedaťOdstrániť