utorok, 23. júna 2015

Smoothie lover



Dnes by som vám rada ukázala túto novinku u mňa, ktorú mi kúpila mamina. Tento skvelý smoothie maker a keďže som veľká milovníčka smoothies tak sa bez neho už nezaobídem. Musela som  ho hneď vyskúšať a tak som použila banány a broskyne čo som mala doma. A už som si kúpila aj zeleninku nech vyskúšam aj pravé zelené smoothie. Pri popíjani smoothie som začala čítať ďalšiu knihu od Nesba a hneď od začiatku je skvelá ako všetky od neho. Už sa neviem dočkať ako to skončí.

Aké je vaše obľúbené smoothies? A čo hovoríte na knižku?


Today I will be happy to show you something that my mom bought me. Because I am a smootie lover so my mum buy me this amazing smoothie maker . I had to try it right now so I used bananas and peaches what I had at home. And I've already bought the vegetables and want try  the right green smoothie. I am wonder how it will taste. While sipping a smoothie, I started to read another book by Jo Nesbo Nemesis and right from the start is great as all of him. I can not wait how it ends.

What is your favorite smoothies? What do you say about a book?

M.           



1 komentár: