štvrtok 4. júna 2015

Milan trip Part II.


















Konečne som si našla chvíľu času a tak by som vám chcela ukázať ďalšie úžasné miesta, ktoré sa oplatí vidieť v Miláne. A pre tých ktorý nevideli prvú časť link je tuto

Opäť sme sa vydali spoznávať mesto a chceli sa na chvíľu vcítiť do tej talianskej atmosféry, ktorá bola všade a ktorú som si zamilovala. Išli sme pozrieť hrad Sforzesco, ktorý ma uchvátil ešte viac ako katedrála. Bol naozaj obrovský a tie záhrady boli úplne perfektné. Neďaleko hradu sa nachádzal oblúk mieru ktorý mi pripomínal Víťazný oblúk v Paríži.



Na obed sme sa vydali do malej reštaurácie pri Bazilike San Lorenzo Maggiore. Mali úplne skvelé cestoviny bolognese a úplne milý čašníci na čo som nebola zvyknutá. Po obede sme ešte zašli na cappucino s koláčikom v kaviarni Puro Gusto, ktorá mi pripomínala Starbucks a mali naozaj výbornu kávu. Určite sa tam zastavte, mi sme boli hneď pri katedrále.

Po tom sme ešte blúdili a vychutnávali si mesto a možte ešte vidieť zopár fotiek ktoré ani neviem kde boli fotene len sme sa tam náhodou ocitli a bola to sranda takto len tak spoznávať toto úžasne mesto.
Snažila som sa vybrať čo najkrajšie fotky a priblížiť vám tento môj výlet. A nakoniec ešte foto z našej izby v hotely B&B Sesto Milano. Bol neďaleko metra a naozaj prekrásny.

Dúfam že sa vám toto krátke zhrnutie páčilo a ak sa chcete na niečo spýtať napíšte do komentára.



I have a little time for writing finally so it´s right time for second part of my trip in Milan. I show you another amazing places and for everyone who don ´t see first post is here.

Again we went exploring the town and wanted to take a moment to feel the Italian atmosphere that was everywhere and which I love. We went to see Sforzesco Castle, which captivated me even more than the cathedral. It was really huge and the gardens were absolutely perfect. Near the castle there is an arc of peace that reminded me of the Arc de Triomphe in Paris.

For lunch we went to a small restaurant near the Basilica of San Lorenzo Maggiore. They make absolutely great pasta bolognese and totally kind waiters at what I was not used to. After lunch we even went to a cake with cappuccino in a cafe Puro Gusto, which reminded me Starbucks and had a really excellent coffee, we was in coffee shop next to the cathedral.

After that we are still wandering and enjoying the city. You can still see some photos that I do not know where I take it. We were just happened to find themselves there and it was fun follows just explore this amazing city.

I tried to choose the most beautiful photos and to bring you to my trip. At final there is photos from our rooms at B & B Milano Sesto. It was near the subway and really beautiful.

I hope you enjoyed this short summary, and if you want to ask something feel free to write me a comment.

M.                        

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára