sobota, 30. mája 2015

Saturday Beuaty- Lush Sampoo Honey I washed my hair



Peknú sobotu všetkým! Dnes by som vám pri ďalšej časti Saturday Beuty rada ukázala šampuk Honey I washed my hair z Lush. Aj keď ho nepoužívam dlho, pretože som si ho priviezla z Milána, tak vám chcem povedať aspoň moje dojmy z neho za tento krátky čas.

Hneď ako prvé ma uchvátila jeho krásne medová vôňa ktorú cítim ešte dlho po tom čo si umyjem vlasy a moja kúpelňa za ním vonia stále. Už po týždni používania sa moje vlasy spevnili a dodal im objem čo som dosť potrebovala. Oveľa ľahšie sa rozčesávajú vlasy, a aj keď to nevyzerá tak som s tým mala dosť problém. Ľahko sa používa ako normálne mydlo len je to na vlasy a mám pocit, že vydrží dlhšie ako normálne šampóny aspoň doteraz tomu tak bolo.  Čo k tomu viac dodať ja som s ním zatiaľ veľmi spokojná.

Cena je si myslím správna kedže kvalita tohto šampuku je naozaj skvelá. A veľmi by som chcela poďakovať všetkým ktorí pracujú v tomto obchodíku pretože boli naozaj milý a veľmi mi pomohli vybrať si aj keď bola určitá rečová bariéra dobre sme si rozumeli.

Používate tiež šampuky z Lush? A ktorý vám najviac vyhovuje? 


P.S. Vzala som si knihu zo všetkými ich výrobkami a už teraz viem čo si najbližšie odnesiem odtiaľ ale nechajte sa prekvapiť.



Good Saturday everyone! Today I want get review to Shampoo bar Honey I washed my hair by Lush. I don´t use it for long time because I bought it in Milan so I just tell you my first impression of them. 

As soon as the first captivated me it´s lovely honey scent that I feel even long after I'll wash my hair and bathroom still smells of them. After one week of use, my hair solidified,  addicted volume to them what I need enough. Whith them is much easier to comb hair, and although it does not look as I had enough with this. Easy to use like normal soap as it's only hair and I feel that last longer than normal shampoos least now they do. What more can I say about that I am still very satisfied.

The price is really good too at this quality of this shampoo bar. And I want to thank you everyone who work there becouse they are very kind and helped me choose even if it was some speech barrier we understand each other. 

Are you using shampoo bars by Lush? And which of this like you most?


P.S. I took the book of all their products and already know I buy in next visit, will be suprised. 

M.      

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára