sobota 2. mája 2015

Saturday Beauty - PUPA eyeliner



Dnes by som vám chcela povedať niečo nové čo sa týka môjho blogu. Rada by som vám priblížila kozmetiku a všetko ohľadom beauty tipov ktoré využívam.  Aj keď nie som odborníčka na kozmetiku tak dúfam, že vám tieto recenzie pomôžu. Môžte sa tešiť na nový príspevok každú sobotu ako vám napovie aj názov tohto môjho beauty okienka. Ak máte nejaké produkty ktoré by ste chceli vyskúšať ale chcete najprv vedieť niekoho názor dajte mi vedieť a pokúsim sa čo najskôr spraviť na to recenziu.

Tak a teraz vám chcem predstaviť prvý diel v ktorom sa budeme baviť o tekutej linke na oči Vamp! od spoločnosti PUPA Milano. Chcela som vyskúšať niečo z tohto obchodíku a tak som si vybrala túto linku kedže som práve potrebovala novú. A spravila som dobre. Má krásne tenký štetec s ktorým si dokážem vykúzliť dokonalú linku aj keď niekedy ani ten nestačí na moju nešikovnosť. Vydrží naozaj dlho čo ma dosť prekvapilo pretože doteraz všetky čo som mala sa mi po pár hodinách zmyli. Tým že je vodeodolná je naozaj ťažké večer ju odlíčiť. Ďalšou výhodou je cena ktorá je naozaj prijateľná. Viem že by som mala napísať aj nejaké nevýhody ale zatiaľ som na žiadne neprišla.
Ak máte inú skúsenosť určite mi napíšte do komentárov.

Aké produkty používate od PUPA? A ako ste spokojný?


Today I want to tell you news on my blog. I start post a beauty series about products and beauty tips that i use. Althrough I am not an expert about cosmetics but I hope my review help you. How the title said you can enjoy my beauty series every saturday. If you have some  products that you want try but first you need hear some goods. Let me know and I` ll do my best of it.

So now I want show you first post in this series and it will be about eyeliner Vamp! by PUPA Milan. I want try somethings of their product so I choose this one. And it was good idea. It has really tiny  brush with that is not problem to do great eyelines but with my skill is sometimes problem too. It last so long not like others that i `ve used before. It is waterproof so it ` s hard to washed up in evening but i take this like adventage. Another one is that price is really common. I know that I should write some disadvantage but I didn`t know it. So if have another argue just let me know in comments.

Which products are you used by PUPA? And what do you think about quality?

   M.                     




1 komentár:

  1. Looks great, didn't know this brand.

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť