sobota, 23. mája 2015

Saturday Beauty - Oriflame



Minulý víkend ako môžte vedieť som bola v Miláne a tak dnes by som vám to chcela vynahradiť a spraviť recenziu o troch produktoch od Oriflame. Sú to výrobky, ktoré používam už dlhú dobu a tak vám ich dokážem celkom presne predstaviť ak ste sa s nimi ešte nestretli.

Ako prvý to bude BB Cream Skin dream s ktorým som veľmi spokojná aj preto že má ochranný faktor 30 čiže vďaka nemu nemusím už používať dalšie opaľovacie krémy, čo sa hodí najmä v lete. Ja ho používam hlavne kvôli hydratácii a zjednoteniu na ktoré je fakt skvelý ale čo sa týka krytia nie je to najlepšie ale mne to nevadí. Ďalšia skvelá vec je že vydrží naozaj dlho.

Ďalšia zaujímavý produkt je určite HyperStretch sérum na mihalnice o ktorom ešte mnohý z vás určite nepočuli. Musím povedať že už po mesiaci sa mi výrazne predĺžili mihalnice a mnohý si to všimli. Som z neho úplne nadšená a pre jeho priaznivú cenu okolo 4 € si ho určite ešte kúpim, keďže oproti ostatným sérám je o dosť lacnejší a naozaj účinkuje.

Dnes ako posledná je ceruzka na pery The One Colour Stylist. Ja mám farbu smoke red ktorá sa krásne hodí k červenému rúžu, ktorý dosť často používam a je tiež z Oriflamu ale o tom vám poviem inokedy. Je dosť krémová a tým sa mi ťažšie robia kontúry pier ale už som si na to zvykla ale radšej mám tvrdšie ceruzky, ktoré mi dlhšie držia na ústach.

Aký je váš názor na tieto produkty? Ste s nimi spokojní?


Last weekend I was in Milan so I want to compensate it and write a review of tree products by Oriflame. I use it for a long time so I can objectively tell how it is.

First one it will be BB Cream Skin dream. I am really happy to use it and I love it for his SPF 30 so I don ´t use another sunscreen, that ´s good in summer. I use it mainly for hydratation and for unification skin but it not cover so well. Another good thing it last so long on my skin.

As second I want show you HyperStretch Lash Serum with Pro- long Complex. I think a lot of us don´t heard about. I don ´t know about it too, but now I am glad that I buy it. After month that I use it my lashes are longer a lot and my friend see that too. I am totally thrilled of this price (around 4 € in my country) so I definitely buy it again.

Today as last it is lip liner The ONE Colour Stylist. I have smoke red coulour that is perfect with my red lipstick by Oriflame too but about it I will tell you maybe next time. This lip liner is a lot  creamy so in start I have a little problems to make a good lines but now it ´s good. For my I choose another time not so creamy rather hard lip liner that last longer on my lips.

Do you know this products? And what´s your opinion of this? 
   
M.                

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára