sobota 9. mája 2015

Saturday Beauty - Catrice




Vitajte pri ďalšej časti Saturday Beauty! Dnes by som vám rada ukázala dve produkty značky Catrice, ktorú mám veľmi rada a som s nimi celkom spokojná aj keď nie zo všetkými ale oplatí sa nájsť tie dobré. Tie zato stoja.

Ako prvú vám chcem ukázať riasenku Better than false lash. Používam ju už asi mesiac a musím povedať že som očakávala viac už aj kvôli jej názvu. Predlžila mi riasy len veľmi málo čo napríklad iné riasenky dokážu oveľa viac a zároveň nedokáže až tak oddeliť riasy. Jedinou výhodou je trvácnosť číže kľudne mi vydrží aj celý deň.

Dnes ako druhý v poradí bude púder All matt plus tiež od  značky Catrice, ktorý síce nepoužívam dlho ale pokúsim sa vám povedať moje prvé dojmy. Hneď na začiatok vám chcem povedať že s týmto púdrom som viac spokojna ako s riasenkou. Po nanesený vyzerá moja pleť zamatovo a keď použijem tento vejárovitý štetec dokonale ho dokážem aplikovať a nestane sa mi že by ho bolo veľa. Vydrží mi približne 6 hodín čo pokladám za úspech a naozaj sa mi po ňom pleť neleskne. Som veľmi zvedavá ako to bude po dlhšom čase ale teraz vám ho môžem doporučiť. Určite stojí za vyskúšanie.



Welcome at the next part of Saturday Beauty! Today I would  show you two products Catrice which I use and I am very happy with them and I am quite satisfied although not everyone is amazing but I think it´s same for every brand. They can ´t have just good ones.

As first I want to show mascara Better than false lash. I use it  about a month and I must say that I expected more already because of its name. It extends very little algae, for example, what other mascara does much more and at the same time unable to separate and algae. The only advantage is durability so I feel will last the whole day.

Today, as the second is  Powder All matt plus also the brand Catrice, which does not use a long time but I will try to tell you my first impressions. At the outset I want to say that with this powder I'm more satisfied than with mascara. After applying my skin looks velvety and when I use this fan-shaped brush to apply it perfectly and it can happen to me that it was a lot. Lasts me about 6 hours which is success and  after that mys skin doesn´t shine. I am very curious how it will be after a long time but now I can recommend it. Definitely worth to try.


M.                                 

2 komentáre: