streda, 29. apríla 2015

Wild things







Jacket and shirt - H&M, Shoes - Keds

Čaute všetci! Tieto fotky sú z pred par dni, keď som opäť po dlhom čase bola v zoo. Na chvíľu som sa cítila ako dieťa a musela som prejsť všetko a vidieť všetky zvieratá a naozaj ich tam bolo veľa. A mohla som vidieť aj Nema a Dori, co bolo úplne skvele. Takéto dni by som si priala častejšie. Mala som na sebe obľúbenú riflovú bundičku a Kedsky.  

Chodíte často do zoo? A čo hovorite na môj outfit?


Hi guys! I take this photos few days ago, when i was in zoo after long time. For moment I feel like a child so I want see everything and take a photos of every animal and it was a lot. I can see Nemo and Dori too, I was very exciting about. I want more days like this. I wear my favourite jeans jacket and Keds.

Do you go often to zoo? And what you like my casual outfit?

M.                 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára