streda, 15. apríla 2015

By the river




Sweater - Primark, Jeans - Lindex, Shoes - New Yorker, Handbag - Reserved

Dnešok som strávila na prechádzke pri Hornáde a foťák samozrejme nesmel chýbať. Spravila som zopár fotiek môjho outfitu.  Kedže bolo celkom teplo stačil mi tento svetrík z Primarku. K svetríku som si vzala tieto svetlo sivé rifle z Lindexu na ktoré som natrafila v second-hande a dokonale mi sadli. A to je len jeden z mojich skvelých úlovkov.

Nakupujete aj vy v secondhandoch ?  A ako sa vám páči tento ležérny outfit?

Today I spend on walk by the river Hornád and the camera can ´t missing. So I take few photos of my outfit. Althroug it was so warm I take this sweater by Primark. I wear pants by Lindex which I bought in secondhand and it ´s perfect with sweter. And this is just one of my catches from secondhand.

Are you shopping in secondhands? And do you like my outfit?

M.           



3 komentáre:

  1. I love your striped top. So gorgeous!!

    Found you in one of my fave fashion bloggers' sites. I'd love to connect with you on social media. Let me know if you're interested!

    Abby of Life in the Fash Lane

    OdpovedaťOdstrániť