sobota, 25. apríla 2015

Ready for summer




Skirt - hadmade by me, Blouse - Ebay, Shoes - CCC

Ďalší zo série mojich bodkovaných outfitov. Tento je ale trochu iní aj tým že, túto sukňu som si navrhla a zošila sama na čo som veľmi pyšná. Zvolila som k nej blúzku z Ebay a krémové balerínky. Milujem takéto outfíty a už aby sa začalo leto a bolo ich ešte viac. Ako sa vám páčia moje bodkované outfity? Chceli by ste ich vidieť viac?
Mám ešte jednu novinku a tá sa týka cestovania. O necelé tri týždne idem na pár dni do Milána, už teraz sa  na to veľmi teším. A čo vy chystáte sa tiež niekam?

Another of my polka dots outfits. This is little diferent because this skirt I designed and sew by myself and I am proud of it. I wear it with blouse from Ebay and creamy shoes. I love outfit like this and I want to wear it more but I wait for summer. How you like mine polka dots outfits? And what you want see it more?
I have some news about travel. In three weeks I go to the Milan for few days. I am exciting so much. And do you go traveling in close time? 

M.                

3 komentáre:

  1. I would totally wear your outfit! You look amazing:)

    www.kmeetsstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cute skirt; you did a great job by making it yourself. :)

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť