pondelok 6. apríla 2015

My Easter

Jacket - Reserved, Trousers - New Yorker, Shoes - McKinley

Hneď z rána ma ocko oblial studenou vodou ako sa dnes patrí. Samozrejme dnes nesmeli chýbať  mamkine skvele koláčiky. Zvyšok dňa som strávila na prechádzke pri neďalekom jazierku. Cesta bola dosť zamrznutá a veľmi sa šmýkalo ale stálo to za to. A kedže tam bolo ešte dosť snehu tak sme neodolali ani malej guľovačke, keď ma môj drahý nestihol obliať. Konečne som si trochu oddýchla po posledných dňoch v práci.

Aké máte vy zvyky na Veľkú noc? A dodržiavate ich?

 In morning my dad put on me a cup of cold water like it´s traditional today. After that we can´t missed  my mom cakes. The rest of day I spend on walk on the nearest lake. The road was freezed and slide but it was amazing when we come here. And there was a lot of snow so we couldn´ t resist a small snowball game. I finally get some rest after work.

What is your traditions on Easter? And observe it?

M.                   

2 komentáre:

  1. It sounds like you had a wonderful Easter, love <3

    xx Bash | Bash Says Hey | bloglovin'

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely picture!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť