štvrtok, 9. apríla 2015

Lunch time



Síce trochu neskôr ale až teraz som si našla čas na obed.  Pripravila som si tento rýchly a zdravý obedík. Camembert som doplnila tým čo som našla v chladničke a obed bol na svete.
 Čo vy hovoríte na takéto rýchle obedy? 

 O chvíľku sa idem pustiť do prešívania šiat, ktoré som som si kúpila v second hande a dúfam že vám ich čoskoro ukážem.Sama som zvedavá ako to bude vyzerať, keďže to budem robiť prvýkrát.

A aké sú vaše plány na dnes?

Although a bit late but I just now find time for lunch. I prepare this fast and heathly lunch. Camembert with thing that I found in fridge and the lunch was done. 
What do you think about lunch like this?

At the moment I want quilt a dress that I bought in secondhand. I hope I will show it you soon. I will do it for the first time so I am exciting how it will be look.

And what ´s your plans for today?


3 komentáre:

  1. Mmm looks delicious!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. seems extra tasty!!:)

    www.kmeetsstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice and healthy lunch) Looks tasty and colourful!

    Alex x thestylejungle.ru

    OdpovedaťOdstrániť