štvrtok, 2. apríla 2015

Flower




Jacket - Reserved, Plimsolls - Asos


V tento upršaný deň spomínam na krásne počasie ktoré bolo pred pár dňami ked som fotila tento outfit. Mám na sebe nové plimsolls topánočky z Asosu, ktoré mi prišli len pred týždňom  a som si z nich úplne nadšená. Obliekla som si krásne pastelové farby a zladila ich s čiernou koženkou. Ako som vám spomínala v minulom článku tu vzala som si modrú kabelku ktorá mi stačila na prechádzku pretože väčšinou zvyknem nosiť plno drobnosti ktoré sa mi ledva zmestia do veľkej.

Tešite sa na jarné počasie? A ako sa vám páči môj outfit?

In this rainy day I remember for beutiful weather which was in few days ago when I shoot this outfit. I wear my new plimsolls shoes, which I received almost one week and I am totally in love. I take my black jacket with pastel colours that so amazing when it ´ s together. In one of my last post here I show you new handbag which I take now on my outfit. It´s´really good for a walk for some litlle things. 

Are you enjoy spring ? And do you like my outfit?

M.                

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára