sobota, 18. apríla 2015

Dots & flowers







Blouses - SheInside, Skort - New Look, Shoes - Altero, Handbag - Asos



Išla som si kúpiť kvietky na trh ale prišla som neskoro a už bolo všetko zavreté, tak to skúsim nabudúce. A tak sme skočili aspoň na koláčik do cukrárne. Samozrejme čokoládový bol môj. Vzala som si tento kvietkovaný skort, ktorý ste mohli vidieť tu . A ako ste si mohli všimnúť v poslednom čase som si obľúbila všetko bodkované a tak som doladila ku skortu túto bodkovanú blúzku a vznikol z toho tento vzorovaný outfit, v ktorom som sa cítila veľmi dobre. Teraz sa chystám učiť na príjmačky kedže sa nezadržateľne blížia.

Ako sa vám páči táto kombinácia vzorov? A aké sú vaše plány na víkend?

I was going to market place for flowers but I came late and everything was closet so I will try it next time. Anyway, we ended in sweetshop. Of course, I take chocolate cake. I wear this flower skort, that you can see here before. As you might have noticed lately, I like polka themes so I take this polka blouse with skort and outfit was done. I was feel very confortable in this designs outfit. Now I planed learn for exams for university, that are so close.

What you think about this combination of designs?

 And what ´s your plans for weekend?

M.                  

3 komentáre:

  1. This outfit looks so cute, nice!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love how you combined both prints. Florals are cute vintage looking <3

    Looking forward to see more of your posts. Do you have an instagram account? Maybe we could follow each other. Let me know by leaving a comment on my blog or sending me a request. I'll follow back :) Thanks!

    IG: @shairangelique

    Have a nice day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť