utorok, 17. marca 2015

Three things




V posledných dňoch mi pribudli tieto vecičky, ktoré som si hneď obľúbila. Táto vestička ktorá je ručne háčkovaná je naozaj úchvatná a už sa veľmi teším ako ju zakomponujem do svojich outfitov. Druhá vec je lak značky Catrice ktorého farba sa mi hneď na prvý pohlaď zapáčila a musela som ho hneď vyskúšať. A v kombinácii so zlatým vyzerá skvelo. Ako sa vám páčia moje nové nechty?
Tretia vecička je kabelka, na ktorú som natrafila celkom z nenazdajky a musela som ju mať. Je veľmi praktická aj keď je celkom malá takže akurát sa mi tam zmesti mobil, peňaženka a kľúče. Farba sa skvele hodí k jarným sviežim oufitom.

Ktorá z vecičiek sa vám páči najviac? 

I have some new thing from last day that I want to show you. This vest is handmade and it´s beatiful. I am so exciting to wear it in my next outfits. Second thing is nail polish Catrice which colour is awesome so I must take it. And with gold one is amazing. Do you like my new nails?
Third one is handbag that i find unexpectly. But I like it so much so I buy it. It´s very practical althrough it ´s so small. The colour of bag is great for spring outfits.

Which thing like you most?

M.                      



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára