pondelok 23. marca 2015

Tattoo inspiration











Čaute všetci! Dnes vám chcem ukázať zopár fotiek na inšpiráciu ak uvažujete na tetovaním. V stredu si idem dať svoje prvé tetovanie a tak som predtým pozrela desiatky obrázkov, vybrala som tie čo sa mi najviac páčia. Zároveň sa začínam trochu báť ako to dopadne. Samozrejme vám ho potom ukážem a čo si myslíte aké bude? Viete mi poradiť ako mám ten strach prekonať? A čo vaše prvé tetovanie?

Hi guys! Today I want show you some tattoos for inspiration. On wednesday I gonna take my first tattoo so I haev litlle worries about that. Before that I spend a lot of time seeing picts for inspiration so I choose couple of that I like. 

Can you give me your advice for that fear?  And what about your firt tattoo?

M.        
        
Source: Pinterest

1 komentár:

  1. I also like tattoos, love that first one!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť