štvrtok 12. marca 2015

Tartan




Tartan skirt - handmade by Doms, Jacket - Reserved, Sweater - F&F

Tento outfit bol fotení pred pár dňami a skoro by som na neho zabudla ale táto sukňa je naozaj krásna a stojí za to aby som vám ju ukázala.V posledných dňoch som sa sťahovala do nového bytíku ktorý je naozaj veľký a priestranný. Kedže som sa pustila do jeho zariaďovania tak mi neostáva veľa času týchto pár dni. Určite vám ho potom ukážem až bude všetko hotové. 

Ako sa vám páči tartanová sukňa? A ako sa máte vy?

This outfit was photo shooting few days ago. I forgot it but this skirt is so beutiful and it deserve to show you one. Last day I moved to new aparment which is so big and spacious. I am buying furniture there and trying make it so comfortable and like my second home so I don ´t have som much time. 
I´ll show you when everything is done. 

Do you like my tartan skirt? And how are you doing?

M.                        

1 komentár:

  1. Cute skirt, love your look!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť