štvrtok 5. marca 2015

Memories




skort- New look, sweater- F&F, sunglases - Topshop
Photos by Doms

Dnes som bola na mieste, kde som ako mala bola veľmi často. Vyzeralo to tam ale úplne inak ako som si pamätala. Nikto tam nechodí a všetko schátralo. Zároveň ma ale chytil pocit nostalgie a v momente som si spomenula na všetko čo som tam prežila. A kedže bol veľmi teplý dník tak som musela vyskúšať nový kvietkovaný skort ktorý som si objednala pred nedávnom z New looku. 

Aké sú vaše miesta z detstva na ktoré si často spomínate? A čo si myslíte o tomto outfite?

Today I was at place where I had been often when I was young. It looks there so different like I remember. Now nobody went there and all decay. But at the same time I had feeling of nostalgia of memories from childhood. And because it was very hot day i want try my new flower skort from New look.

What are your places of childhood which often remember for? 
And what do you think about this spring outfit?


M.                      

1 komentár:

  1. Such a cute look, love it!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť