nedeľa 1. marca 2015

Last week - Prague










 Photos by Doms - www.domsvaskova.blogspot.com

Čaute všetci! Ospravedlňujem sa vám, že  za posledný týždeň nebol žiadny post ale mala som toho naozaj veľa. Na pár dni ma prišli navštíviť sestra s mamkou. Stihli sme toho veľa prejsť a zastavili sme sa aj pri Lennonovej stene na ktorú som sa už dávno chystala pozrieť. Ďalšou zastávkou bol Vyšehrad aj s cintorínom so známymi českými osobnosťami. Najviac ma tam uchvátili pozostatky hradieb cez ktoré bol úžasný výhľad a cítila som sa akoby nám Praha ležala pri nohách. Samozrejme sme si užili aj nákupy a popoludnia na kávičkách. Teraz som už konečne doma po včerajšej 9- hodinovej ceste vlakom sa snažím dnes ešte oddýchnuť.

Aký bol váš týždeň? A ako sa vám páčia fotky z Prahy?


Hi guys! I apologize that I don´t take any post but I was really busy. My sister and mum visited me for few days.  We had a lot of plans for seesighting. Of course, we was looking for John Lennon ´s Wall, that I want see for a long time. Our next stop was Vyšehrad with the cementary with famous Czech people.  Most seized me there remains the walls through which the view was amazing and I felt like the Prague lay at my feet. Of course we enjoyed the shopping and afternoon cups of coffee. Now I am finally home after yesterday's 9-hour journey by train so today i try relax.

How was your weekend? And how do you like photos from Prague?

M.             

1 komentár:

  1. What a beautiful location!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť