pondelok, 30. marca 2015

FIRST


Mám to ! Konečne som našla odvahu a mám svoj vlastný kompas. Už sa nikdy nestratím a má pre mňa veľký význam. Som ale rada že to mám za sebou a určite to nebolo také hrozné ako mi každí vravel. Je presne také ako som chcela a som z toho veľmi nadšená. 
Vždy robím všetko na poslednú chvíľu a teraz tomu tiež nieje inak aj keď to tak nechcem. Venovala som sa vyplňovaniu prihlášok na vysokú školu. V júni ma potom čakajú príjimačky tak mi držte palce nech to zvládnem.

A čo vy tiež sa hlásite na vysokú školu alebo už študujete?

I already have it! Finally I found courage to take my own compass. It means lot for me because I never lose my way now. I am happy of doing this and it wasn ´t so bad like everybody said me. It´s perfect like I want. 
Everything I do I do on last time and in this time it ´s same. I apply my application for university. In June I have exams to get to university so get luck to me!

Are you apply to university too or you study there?

M.                       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára