nedeľa 8. marca 2015

Black on white




Sweater- handmade by my Mom, pants- Mango, blouse - Sheinside
Photos by Doms

Milujem ručne výrábané vecičky do ktorých musíte vložiť kúsok seba a takto som si zamilovala aj tento svetrík. Dostala som nedávno od mamky. Je úplne úžasný na túto teplejšiu zimu. Dnes som k nemu zvolila nohavice z Mango, ktoré sú rovnakej farby. Aby som trochu oživila tento outfit vzala som si bodkovaný košelu. Ja som dnes pracovala na novej sukničke ktorú vám ukážem neskôr.

Čo hovoríte na handmade vecičky? A ako sa vám páčia takéto outfity?

I love handmade things which you need to insert a piece of yourself so i felt in love with this sweater. My mom give it to me. It ´s really nice for this warm winter. Today I wear it with pants from Mango, which is the same colour like sweater. I want boosted my outfit with this lovely dost blouse. I working today on my handmade skirt what i show you later.

What do you think about handmade ? Do you like this outfits?
                                         
                                                                                                                         M.  

P.S. Happy International Woman ´s day for everyone my lovely readers.
               

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára