nedeľa 15. februára 2015

Sporty




jacket- Mango, jeans- Primark, sneakers- Reebok

Dnes som si chcela trochu oddýchnuť od každodenného ruchu tak som sa vybrala na Skalku z ktorej je krásny výhľad na Prahu. Zvolila som túto bundičku z Manga ktorú strašne rada nosím a krásne ma zahraje. Včera na Valentína ma môj drahý vzal na večeru a potom do kina na film 50 odtieňov šedej. Na film som sa veľmi tešila a musím povedať že aj napriek všetkej kritike ktorú som počula naplnil moje očakávania a už sa neviem dočkať na ďalšiu časť. 

A ako ste strávili Valentína vy? A čo hovorite na film?

Today i want take a little break from a daily rush so i go for a walk to Skalka. From Skalka is beatiful view for Prague. I choose this jacket by Mango, which i really like to wear and it´s nice warmly. On Valentine´s day my boyfriend take me for dinner and than to cinema for film 50 shades of Grey. I was super exciting and i must say that despite all the critism that i heard it fulfilled my expectation and i can´t wait for a next part. 

How did you spend Valentine´s day? And what do you think about film?

M.            


2 komentáre: