piatok, 20. februára 2015

New in: Sephora




Tento týždeň mi pribudli do mojej kozmetiky tieto úžasne sprchové krémy, ktoré som si zamilovala hneď ako som ich uvidela. Aj keď všetky boli neodolateľne mne zostali v nákupnom košíku tieto tri s vôňou jahody, čokolády a bavlneného kvetu. Veľmi som si ich za ten krátky čas obľúbila aj pretože krásne hydratujú moju pleť. A mam aj novinku o týždeň sa sťahujem naspäť domov na Slovensko. Už sa na to veľmi teším kedže som doma už pár mesiacov nebola a zároveň ma čaká v priebehu týždňa balenie čo bude veľmi náročné. Samozrejme potom mám na pláne pridávať viac článkov a pripravujem aj nejaké projekty. Všetko vám postupne poviem.

Máte radi kozmetiku od Sephora? A chceli by ste častejšie vidieť nové články?


My cosmectics collection has new awesome shower creme in this week. When i saw it i I tell myself i must have it. Every of this collection was smell good but in my shopping bag i keep this tree. They smell like strawberry, chocolate and cotton flower. In this short time  i really like it and it´s great hydrating for my skin. And I have some news, in one week i move back home to Slovakia. I am really exciting because i wasn ´t  at home few months so next week i must packing all my thing. Of course, I have some plans on blog and I want add more post. You will see it later.

Do you like cosmetics Sephora? And do you want more often post?

M.             






2 komentáre:

  1. I’m in love with your blog! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos!
    p.s. new post - how I met Victoria Beckham http://www.dianacloudlet.com/2015/02/victoria-beckham-zip-pouch-met-victoria-beckham.html

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for support and it´s amazing to hear that !

      Odstrániť