streda, 11. februára 2015

Eau de parfum



Ahojte! Dnes by som vám chcela ukázať moje obľúbené parfémy ktoré používam. Momentálne používam dve parfémy.Vôňa od D&G L´Imperatrice 3 je krásna ovocná vôňa ktorú používam už viac ako dva roky a stále sa mi viac páči. Je to vôňa ktorá dokonale vystihuje moju osobnosť.

Druhý parfém ktorú teraz používam je menej známy Dynastie Vamp od Marina de Bourbon ktorý som dostala ako darček na vianoce. V momente som si ju obľúbila aj keď je úplne iná ako od D&G. Je to tiež ovocná vôňa ale je ťažšia a má pižmový základ. Veľmi sa mi tiež páči flakón ktorý má tato vôňa ktorý vyzerá ako diamant. 

Čo hovoríte na tieto voňe? A aké sú vaše obľúbene parfémy?  

Hi guys! Today I want to show you my favourite fragrance. For now I used two parfums. Parfume by D&G L´Imperatrice 3 is beuatiful fruit parfume that i used more than two years and I still love it. This fragrance perfectly captures my personality. 

The second one that i use is not some much popular  Dynastie Vamp by Marina de Bourbon, it ´s my Christmas gift. It ´s diferent that fragrance by D&G but i like it too. It´s fruity with musk essential. I like this bottle which is like diamond. 

What do you think about this fragrance? And what´s your favourite ? 

M. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára