nedeľa 11. januára 2015

Windy day




coat- Oodji, leggins- New Yorker, boots- CCC, scarf- small boutique
bag- Primark, 

Dnes bol veľmi veterný deň ale ani to ma neodradilo spraviť pár fotiek z mojho outfitu na prechádzke v parku. Ako už môžte vidiet z fotiek snažila som sa zohriat teplým kabátikom s Oodji ku ktorému som zvolila krémový šál a kabelku ála kufrik ktorú som si doniesla z Anglicka. A čo nosíte vy počas týchto zímných dní? Moje dni voľna sa končia a zajtra sa môžem vrátiť opäť do práce.


Today was so windy but i have som photos of my outfit from park. I wear my really warmly coat with creamy scarf and my handbag like briefcase which i had from England. And hat you wear in this cold days? My free days are in the end so tomorrow i must go to work again.

M.                 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára