štvrtok, 15. januára 2015

Review - Lush Coolface


Čaute všetci! Rada by som vás oboznámiť s produktom Coolface . Je to pleťové mydlo na problematickú pleť zo sklonom k akné. Napomáha regenerácii buniek a oddialuje vrásky. Mám ho už asi dva mesiace.

 Moja skúsenosť s týmto mydlo je veľmi prekvapivá. Po asi tucte vyskúšaných produktov som nečakala som že mi tak veľmi pomôže na moju pleť a zároveň mi ju nevysuší. Pleť sa mi krásne vyhladila a mám ju krásne hebkú. Zároveň sa toto mydielko ľahko používa a vydrží vám veľmi dlho.

Samozrejme aj tento produkt má nejaké nevýhody. Hlavnou nevýhodou je asi vyššia cena mydla ale myslím si že za tu kvalitu to stojí. Ďalšou nevýhodou je to že sa nedá kúpiť v hocijakej drogérii alebo supermarkete ale iba v obchode Lush, alebo objednať cez internet.
Určite by som ho doporučila všetkým, ktorí majú radi Bio kozmetiku a zároveň problémy s akné nech ho vyskúšajú. 

Máte radi bio kozmetiku? A aké máte skúsenosti s týmto mydielko vy? 


Hello everyone! I want tell you something about product Coolface. It´s  face cleaner for problematically face with acne. It help regenerate cells and delay wrinkels. I have it two months.

My experience with this face cleaner is really suprising. I used more than dozen products for face in past, so i don´t expect that. This cleaner help me and don ´t dry my skin. After I use it my face is so silky. The big adventage is that cleaner is easily for use and it last long. 

Of course, this product has some disadvantages too. The main is bigger price but i think it´s good for that quality. Another think is it can ´t buy in drugstore or shopping center, just in their store Lush or you can order it by internet.

I would recommend it for everyone who like Bio cosmetics and you have problems with acne try this cleaner.

Do you like bio cosmetics? And what ´s your experience with this cleaner?



M.                   



1 komentár:

  1. I love Lush! Looks great!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť