streda, 7. januára 2015

New watch


watches - Jordan Kerr

Posledné dni som bola veľmi zaneprázdnená. Každý deň som trávila v práci a počas pauzi som sa nechávala inšpirovať časopisom ELLE. Medzi tým mi pribudol kúsom v mojej šperkovnici a to hodinky Jordan Kerr bez ktorých si už ani neviem predstaviť deň. Sú naozaj úžasne. Ako sa vám páčia a aký štýl hodiniek nosíte vy? Teraz mám pár dni voľna čiže sa môžete už čoskoro tešiť na fotky môjho každodenného outfitu. 


Last days i was so busy. Everyday i was in work but during the break i read magazine ELLE. It ´s so inspirative for me. Meanwhile i have new piece in my jewel-case. It ´s watch by Jordan Kerr.  I can ´t imagine day without this, it is really amazing. Do you like it and what style of watches you wear? Now i have some free days so looking forward for my everyday outfit soon.

        M.                    




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára