štvrtok, 1. januára 2015

3 - 2 - 1 START


Vitajte na mojom blogu! Dnes som sa rozhodla oficiálne spustiť môj blog a preto by som vám rada povedala zopár vecí o sebe. Volám sa Michaela ale radšej mám oslovenie Mishelle alebo Miška. Mám 20 rokov a momentálne žijem v Prahe ale som Slovenka. Rozhodla som sa vytvoriť tento blog najmä pretože milujem módu a cestovanie a rada si šijem vlastne veci.  Dúfam že sa vám tu bude páčiť a teším sa na nasledujúci príspevok. 


Welcome on my blog ! Finnaly is perfect time to start my blog so let me tell you some things about me. I am Michaela but friend called me Mishelle or Mishka. I am 20 and now I live in Prague but I am Slovakian. I decide to make this blog because I love fashion, travel and I like sewing my own clothes. I hope you enjoy it and I ´m looking forward for the next time.
                                                                                                                                      M.

P. S. I am just learning English, please be understanding.
                                                                                                                           
                                                                               
 ith<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13316965/?claim=v5xjbh6zxpe">Follow my blog w Bloglovin</a>
                                          

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára